Zasady wysyłki zamówionego towaru
Wysyłki w naszym sklepie realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku.
Towar wysyłany jest na terenie Polski firmami kurierskimi lub transportowymi.
Wysyłka za granicę do ustalenia telefonicznie lub e-mailowo.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów - o czym zostaną Państwo poinformowani niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
Ze względu na dużą ilość produktów o różnej wadze system nie zawsze dobrze nalicza koszty wysyłki paczek zbiorczych. W szczególności dłużycowych i gabarytowych.
Zastrzegamy sobie prawo zmiany kosztów dostawy dla tych przesyłek, gdyż system zlicza tylko wartości wagowe, a nie gabarytowe.
Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.
Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu.
Warunkiem uznania reklamacji uszkodzenia przesyłki jest protokół spisany w momencie dostawy przez kuriera - w przeciwnym wypadku reklamacja nie jest uznawana.
W przypadku otrzymania niekompletnej przesyłki fakt ten należy zgłosić od razu po jej otrzymaniu.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia
-
Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
-
Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia. (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
-
Wszelkich informacji mogą udzielić również nasi pracownicy